Wij kunnen ons voorstellen dat u vragen heeft over het PAZIO-platform. Daarom hebben we voor u de meest gestelde vragen (gesteld door zorgaanbieders en eindgebruikers) en antwoorden op een rij gezet. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Bent u patiënt of cliënt van een organisatie die werkt met het PAZIO-platform en heeft u vragen over uw account? .
Over PAZIO
Als u een foutmelding krijgt als u op een dienst klikt, of het lukt u niet om online een afspraak te maken, kunt u dat melden bij PAZIO. Indien nodig overleggen wij natuurlijk met uw gezondheidscentrum. Heeft u met spoed een huisarts nodig? Heeft u nog geen antwoord gehad op uw e-consult? Wilt u voortaan naar een andere huisarts? Of heeft u een medische vraag? Dan dient u contact op te nemen met uw gezondheidscentrum.
Het platform en de helpdesk
Uw gezondheidscentrum werkt met bepaalde systemen die wij voor u koppelen. Zo heeft u inzicht in uw gegevens zonder dat u in aparte systemen hoeft in te loggen. U hoeft maar één keer in te loggen met DigiD.
Privacy
PAZIO heeft alleen inzicht in een aantal persoonsgegevens. Dat zijn uw naam, geboortedatum, e-mailadres, telefoonnummer en zorg- of welzijnsverleners waarvoor u zich heeft aangemeld binnen het PAZIO-platform. Deze gegevens hebben wij nodig zodat onze helpdesk u verder kan helpen. Natuurlijk gaan we heel zorgvuldig met deze gegevens om.
Uw medische gegevens zijn alleen inzichtelijk voor u en uw zorgverleners en staan ook alleen bij uw zorgverleners opgeslagen. Andere partijen hebben hier geen toegang toe en kunnen hier geen inzicht in krijgen. Het platform waar u inlogt, is een dienst voor u als patiënt of cliënt. Uw zorgverlener(s) wikkelen zaken nog steeds in hun eigen systemen af. PAZIO zorgt ervoor dat het voor u na één keer inloggen online inzichtelijk is.
Ook zijn er (nieuwe) verwerkersovereenkomsten gesloten tussen PAZIO en onze klanten. Hiermee regelt uw zorg- of welzijnsaanbieder dat PAZIO zorgvuldig met persoonsgegevens omspringt en zich aan de afspraken houdt die uw zorg- of welzijnsaanbieder hierover met u heeft gemaakt.
Uw medische gegevens zijn alleen inzichtelijk voor u en uw zorgverleners en staan ook alleen bij uw zorgverleners opgeslagen. Andere partijen hebben hier geen toegang toe en kunnen hier geen inzicht in krijgen. Het platform waar u inlogt, is een dienst voor u als patiënt of cliënt. Uw zorgverlener(s) wikkelen zaken nog steeds in hun eigen systemen af. PAZIO zorgt ervoor dat het voor u na één keer inloggen online inzichtelijk is.